معلم خوب من

معلم خوب من

 آموزگــــــــــــــــارم ، تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو باغـــــــــــــــــــبانی
می پرورانی بذروجــــــــــــــــــــــودم ، با مهربانـــــــــــــــــــــــی
با درسهایت دیو جهالت از مـــن گریـــــــــــــــــــــــــــــــــزد
اندرزهــــــــــــــایت ، بهر وجودم ، شد پاســــــــــــــــبانی
من غرقه بودم در بــــــــــحر غــــــــــــــــــــــفلت
دستم گرفتی ای ناجــــــــــی مــــــــــــــــن،
من همچو قایق ، تو بــــــــــــــــادبانی
بر خوان ِ دانش من میهــــمانم
تو ای معلم ، خود میزبانی
کار تو باشد، ارشاد انسان
همکارخوب پیغمبرانی

♥♥♥♥♥♥♥♥

 



نظرات شما عزیزان:

بهار دخی شیطون
ساعت20:06---31 تير 1394
ایولللللللل عال بود منم بهمنیم
به وب منم سر بزنی خوشحال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 19 تير 1394برچسب:, ] [ 22:29 ] [ (Zahra(Lover of Mrs.Fatehi ]
[ ]